ماهیانه فقط 49،000 تومان پرداخت کنید
بدون نیاز به پرداخت وجه نرم افزار | بدون نیاز به پرداخت پشتیبانی سالیانه
بدون نیاز به خرید افزونه های نرم افزار | بدون نیاز به خرید امکانات جدید
0 هزینه بالای خرید نرم افزارها نسبت به راوین
در نسخه ابری : ماهیانه فقط 139 هزار تومان پرداخت می کنید و درشروع کارهیچ وجهی را نیاز نیست جهت خرید نرم افزار پراخت کنید . نرم افزارهای ابری در ایران را باید چند میلیون هزینه کنید و سالیانه مبلغ بالایی را بابت پشتیبانی پرداخت کنید . اما نرم افزار راوین را بدون پرداخت وجه اولیه ، می توانید بصورت ماهیانه شارژ کنید .
در نسخه غیر ابری : ماهیانه فقط 49 هزار تومان پرداخت می کنید . این هزینه در یکسال مبلغ 420 هزار تومان می باشد که فقط هزینه پشتیبانی سالیانه دیگر نرم افزارها در کشور است . با این تفاوت که نرم افزارهای دیگر را بایستی در ابتدا با مبلغ بالایی خریداری کنید و نرم افزار راوین هیچ نیازی به پرداخت اولیه نرم افزار ندارید . با پولی که بابت خرید دیگر نرم افزارهای بازار پرداخت می کنید ، می توانید سالها بصورت ماهیانه پرداخت کنید .
0 استفاده از تمامی امکانات کامل نرم افزار راوین بصورت یکپارچه
نرم افزارهای رایج در بازار را بایستی بصورت کیت و ماژول هزینه کنید ، بطوریکه یک نرم افزار ارزان در بازار شامل تمامی قسمت های کامل نرم افزار نمی باشد و کاربر در ادامه کار با نرم افزار بایستی مداوم هزینه کند تا بتواند از تمامی قسمت های برنامه استفاده کند . اما در نرم افزار راوین ، شما هیچ هزینه ای بایت امکانات کامل آن نمی دهید .
0 پشتیبانی در ساعات غیر کاری (دورکاری) :
در ساعات غیر کاری می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی (با بیشترین ساعات پاسخگویی) بصورت دورکاری از خدمات و پشتیبانی نرم افزار بهره مند شوید .
0 نصب و راه اندازی نرم افزار توسط خود کاربر :
در هر ساعت از شبانه روز ، حتی در روزهای تعطیل ، با استفاده از ستاپ نرم افزار ، راوین را نصب کنید و هیچ نیازی به تماس تلفنی ، مراجعه حضوری به شرکت و حتی ریموت ندارید . نسخه ستاپ راوین ، در حین نصب ، بک آپ شما را بصورت اتوماتیک بازیابی می کند .
قابل نصب در کلیه ویندوزهای 32 و 64 بیتی تمامی نسخه ها ، بدون نیاز به دانش حسابداری و کامپیوتر . نصب بسیار آسان فقط با چند دکمه.
نسخه غیر ابری : پس از نصب نرم افزار ، می توانید با نسخه آزمایشی کار کنید . در داخل خود نرم افزار می توانید نرم افزار خود را شارژ نمایید . در زمان شارژ بایستی بستر اینترنت و یک کارت بانکی مجهز به رمز دوم داشته باشید . پس از شارژ ماهیانه ، بصورت اتوماتیک لایسنس شما فعال و می توانید به میزان شارژی که انجام داده اید ، با برنامه کار کنید . این عملیات در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر است و هیچ نیازی به تماس تلفنی نخواهید داشت .
نسخه ابری : ابتدا لایسنس یک ماه ابری را خریداری کنید ، سپس با استفاده از نسخه ستاپ ابری ، می توانید از آن لایسنس در هر تعداد سیستم نصب کنید و شروع کنید به ثبت داده های مالی . برای تمدید ماه های بعدی ، از داخل خود نرم افزار می توانید اقدام نمایید .
نرم افزار راوین دارای پشتیبانی دائم می باشند . در طول دوره ای که نرم افزار را شارژ می کنید ، می توانید از آپدیت و خدمات پس از فروش رایگان راوین استفاده نمایید . پشتیبانی بصورت تلفنی و ریموت از راه دور (ساعات کاری شرکت) و حضوری (دارای هزینه) می باشد .
نرم افزار راوین بصورت کاملا اتوماتیک آپدیت می شود و هیچ نیازی به دریافت فایل بصورت دستی نخواهید داشت .
نسخه ابری : در نسخه ابری ، اطلاعات مالی شما بر روی فضای ابری شما ذخیره می شوند . این فضا تحت هیچ شرایطی در اختیار کاربر نیست و تمام سیستم بک آپ گیری بصورت لحظه ای و خودکار انجام می شود . اگر به هر دلیلی سیستم شما خراب شود و حتی از بین برود ، اطلاعات مالی شما بر روی فضای ابری کاملا امن بوده و می توانید در هر لحظه بر روی سیستم دیگری نسخه ابری را نصب کنید و ادامه ثبت اطلاعات را انجام دهید .
نسخه غیر ابری : تمامی اطلاعات مالی شما بر روی نرم افزار MS SQL Server ذخیره می شوند و تمامی گزارشات شما با موتور جستجوی بسیار قوی در اختیارشماست . اطلاعات کاربری شما نیز در سیستم کاملا کدگذاری شده اند و کاربر حتی بصورت دستی نمی تواند اطلاعات دیتای شما رو حذف نماید .
ثبت اسناد و عملیات در نرم افزار راوین به گونه ای است که کاربران غیر حرفه ای و افرادی که دانش حسابداری ندارند به راحتی می توانند اطلاعات خود را ثبت نمایند . همچنین حسابداران و مدیران مالی نیز ، با داشتن یک کدینگ کاملا شخصی ، می توانند اسناد و عملیات خود را بصورت کاملا دستی ثبت نمایند .
نرم افزار دارای 4 بدنه اصلی می باشد . در سمت راست ، ساعت و تقویم تعبیه شده است و در کنار آن منوهای اصلی برنامه نیز طراحی شده است . در وسط برنامه ، زیر منوها و در پایین نرم افزار سخنان روز و مناسبت های همان روز نیز گنجانده شده است . کافیست در قسمت جستجوی منوها ، یک کلمه از منوی مورد نیاز را تایپ نمایید ، تمامی منوهای مرتبط با همان کلمه برای شما فیلتر می شوند . در قسمت تنظیمات منو ، می توانید سایز منوها و نوع برچسب آنها را تنظیم نمایید . برای هر منو کلید میانبر دلخواه بدهید ، بر روی منو رمز بگذارید و حتی اسم منو را نیز تغییر دهید .
تمامی فرم های نرم افزار بصورت ریبون بوده و این امر باعث شده تا هر نوع دکمه ای در بالای فرم بصورت ریبون جایگذاری شود تا فضای بیشتری برای ثبت اطلاعات باشد . در تمامی فرم ها ، در قسمت بالا دکمه های میانبر ، در قسمت وسط ثبت اطلاعات و نیز در قسمت انتهایی هر فرم ، جدول و گزارش رکوردهای همان فرم طراحی شده است . جستجو در جدول بسیار ساده بوده و کاربر می تواند یک کلمه را در بین تمامی فیلدهای جدول جستجو کند ، ویرایش کند و نشانه گذاری کند . در قسمت ریبون ها ، می توانید هر جدول را بصورت خروجی فایل های (txt , csv , php , word , excel) در اختیار داشته باشید .
درهر فرم ، می توانید آموزش جامع تصویری متنی همان فرم را بهمراه چاپ آن در اختیار داشته باشد .
در ابتدای ورود به نرم افزار ، می توانید لیست چک های دریافتی و پرداختی را تا چند روز آینده (قابل تنظیم) مشاده کنید . همچین فاکتورهای سررسید شده ، قسط های سررسید شده و تولد مشتریان خود را نیز در این فرم می توانید مشاهده نمایید .
تعریف کالا تا سه سطح گروه اصلی ، فرعی 1 و فرعی 2 (هر کالا را می توانید بصورت مجزا تا هر سطح از گروه تعریف کنید . تعریف 3 گروه برای تمامی کالاها اجباری نیست) . ثبت قیمت خرید و فروش . ثبت بارکد کالا
تعریف خدمات تا سه سطح گروه اصلی ، فرعی 1 و فرعی 2 (هر خدمات را می توانید بصورت مجزا تا هر سطح از گروه تعریف کنید . تعریف 3 گروه برای تمامی خدمات اجباری نیست) . ثبت قیمت پیشفرض خدمات
معرفی انبار ، انباردار و بینهایت زیر انبار متصل به انبار اصلی . ثبت نوع فرمول محاسبه موجدی ریالی انبار به 4 روش (میانگین موزون ، میانگین متحرک ، LIFO ، FIFO)
ثبت فاکتورهای خرید و فروش ، مرجوعی خرید و فروش ، پیش فاکتور .
ثبت ردیف فاکتورها به سه حالت (ساده ، پیشرفته و هایپری بصورت بارکدی) . در حالت ساده می توانید خیلی سریع کالا را انتخاب کنید ، تیپ قیمت را تعیین کرده و پس از قیمت ، به فاکتور اضافه نمایید . در حالت پیشرفته می توانید در هر ردیف از حالت دو واحدی استفاده کنید . تخفیف ریالی و درصدی بدهید . بازاریاب را مشخص کنید و همچنین ارزش افزوده نسبت به هر ردیف
ثبت حمل و نقل در فاکتور . ثبت نام راننده ، آدرس و تلفن راننده
ثبت تلفیقی کالا و خدمات در یک فاکتور
ثبت 4 نوع تسویه در فاکتور ( نقد ، چک ، حواله بانکی و کارتخوان )
گزارش صورتحساب مشتری ، مانده مشتری ، کاردکس ریالی و تعدادی کالا در لحظه ثبت فاکتور
امکان ثبت دستی شماره فاکتور
جستجوی فاکتور بسیار حرفه ای
چاپ و خروجی فاکتور با تنظیمات مشخص برای هر فاکتور
امکان ثبت سریال و رنگ برای کالاها
ثبت دریافت و پرداخت نقدی ، حواله بین حساب ها واریز فیش نقدی ، ثبت هزینه ها و درآمدها
ثبت مشتریان به همراه مانده اول دوره ، ثبت گروه های متعدد برای مشتری ، ثبت بینهایت شماره تماس ، ثبت تاریخ تولد ، ثبت مشخصات حقوق مشتری ، ثبت بینهایت شماره حساب
می تواند لیستی از شرح ها را در نرم افزار ثبت کنید و در زمان ثبت شرح ها ، براحتی از آنها استفاده نمایید .
در تمامی فرم های چاپی ، می توانید چندین سطر را در این قسمت ثبت کرده و در هنگام چاپ بصورت اتوماتیک از آنها استفاده نمایید .
ثبت حساب های بانکی بصورت (قرض الحسنه ، کوتاه مدت و جاری) به همراه ثبت حساب پشتیبان و حساب های سودآور . عملیات انتقال حساب پشتیبان و سود بصورت اتوماتیک انجام می شود .
ثبت دسته چک ها به همراه الگوی پرفراژ چک جهت چاپ چک . الگوی تمامی بانک ها در برنامه بصورت پیشفرض طراحی شده است .
ثبت چک های دریافتی و پرداختی ، امکان ثبت عملیات بصورت گروهی و جمعی چک ها (خرج چک ، خواباندن به حساب ، برگشتی ، امانی ، پاس شدن ، وصول نقدی ، چک سوخته و ...)
ثبت دستگاه کارتخوان و اتصال به حساب بانکی . در زمان تسویه فاکتور می توانید از دستگاه کارتخوان استفاده نمایید
امکان تهیه گزارش کاردکس کالا و خدمات بصورت ریالی و تعدادی . می توانید نام کاربر ثبت کننده ، نوع صادره و وارده کالا ، شماره فاکتور ، نام بازاریاب ، نام انبار ، شرح ردیف و شرح فاکتور و تاریخ را در زمان تهیه گزارش فیلتر کنید .
امکان تهیه گزارش فاکتورهای تسویه شده و نشده
امکان تهیه موجودی انبار بصورت تعدادی و ریالی بصورت (اول دوره ، صادره ، وارده و مانده) . امکان گزارش از یک انبار خاص ، یک گروه کالا خاص. گزارش کالای موجود ، کالاهای منفی ، کالاهایی که به حداقل و حداکثر رسیده اند . امکان انتخاب نوع محاسبه قیمت موجودی کالا بر اساس (میانگین متحرک ، میانگین موزون ، LIFO ، FIFO)
ثبت محل های خدمت هر پرسنل ، ثبت مشخصات حقوقی پرسنل (ساعتی ، روزانه و ماهیانه ، ثبت تمامی اضافات و کسورات مطابق با سازمان تامین اجتماعی) ، ثبت حقوق پرسنل بهمراه ثبا اتوماتیک سند مالی
امکان تهیه گردش حساب مشتری به همراه ریز کالاها در هر فاکتور ، امکان تهیه گزارش بصورت تفکیکی بر اساس بدهکاری و بستانکاری
نرم افزار راوین بصورت پیشفرض با یک کاربر با نام مدیر کار می کند . در تمامی فرم های ثبت اطلاعات ، کاربر ثبت کننده و ویرایش کننده در سیستم ذخیره می شوند که با استفاده از این گزینه می توانید در تمامی فرم های گزارشاتی ، گزارش مربوط به همان کاربر را تهیه کنید . اگر بیش از یک نفر هستید که با نرم افزار راوین کار می کنید ، حتما این زیر بسته را خریداری کنید ، این کار باعث می شود ک هر کابر گزارش مربوط به ثبت اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهد .
چنانچه بیش از یک کاربر در نرم افزار تعریف کرده باشید ، با استفاده از این گزینه ، می توانید هر کاربر را محدود کنید . محدودیت های هر کاربر می تواند شامل ، ورود به فرم ، حذف ، ویرایش ، اضافه کردن ، جستجو داخل فرم ، چاپ و طراحی چاپ باشد . یک نوع دسترسی می توانید ایجاد کنید و هر تعداد کاربر را در لیست سطح دسترسی مشخصی قرار دهید .
با استفاده از این گزینه می توانید چندین دوره مالی خام با نام دلخواه در سال های مالی مختلف ایجاد کنید . چنانچه می خواهید چندین دفتر مالی داشته باشین و یا از چندین شغل از یک نرم افزار استفاده کنید ، بایستی این زیر بسته را خریداری نمایید . هر دوره مالی مجزا از دوره های دیگر بوده و هیچ تداخلی در ثبت اطلاعات وجود ندارد .
تمام قسمت های چاپی در نرم افزار راوین قابل طراحی می باشند . هر فرم چاپی اعم از گزارشات ، فاکتورها و فرم های ثبتی را می توانید طراحی کنید و با سلیقه خودتان چاپ نمایید . همچنین می توانید چندین فرم را طراحی کنید و درزمان چاپ یکی را انتخاب نمایید . درطراحی چاپ می توانید نوع فونت ، سایز فونت ، سایز ستون ها ، لوگوی شما و تمام آنچا در چاپ نیاز دارید تغییر دهید .
با استفاده از این گزینه می توانید از تمام فرم های چاپی خروجی بگیرید . فایل خروجی دقیقا همانند فرم چاپی می باشد و می توانید برای ارسال آن به دیگران به راحتی استفاده نمایید .
می توانید فاکتورهای امانی خرید و امانی فروش را ثبت نمایید . این گزینه این امکان را به شما می دهد تا موجودی انبار واقعی و امانی را بصورت مجزا داشته باشید . همچین حساب مالی امانی از واقعی نیز قابل گزارشگیری می باشد .
مفهوم فاکتور اضافات بدین شکل است که جنسی به انبار اضافه می شود و شما بابت آن پولی پرداخت نکرده اید . در این نوع فاکتور ، طرف حساب هیچ تاثیر مالی در سیستم ندارد . مفهوم فاکتور کسورات نیز دقیقا عکس اضافات می باشد . در سیستم های انبارداری این گزینه بسیار پرکاربرد است .
صندوق محل نگهداری وجه نقد می باشد . اگر بیش از یک مکان نگهداری وجه نقد دارید و می خواهید ک گزارش هر صندوق را جداگانه تهیه کنید بایستی این گزینه را خریداری نمایید . همچنین اگر یک صندوق دارید ک بیش از یک نفر آنرا مدیریت کند ، این گزینه بسیار مورد نیاز می باشد .
در نسخه پایه ، فقط امکان چاپ A4 در اختیار شماست . چنانچه نیاز به چاپ در برگه های A5 و فیش زن (چاپ 8 سانتی حرارتی) داشته باشید بایستی این گزینه را خریداری نمایید .
چنانچه بابت نگهداری کالا در انبار خود بایستی مبلغی را از مشتری دریافت کنید ، این گزینه بسیار مورد نیاز شماست . در هنگام ثبت ردیف های فاکتور ، می توانید این گزینه را فعال کرده و مبلغ مورد نیاز را ثبت نمایید . مشتری مبلغ انبارداری را بصورت مجزا بدهکار می شود .
در هنگام ثبت فاکتور و یا ثبت ردیف در فاکتور ، می توانید از گزینه ارزش افزوده استفاده نمایید . نرخ محاسبه قابل تنظیم می باشد . کالاهایی ک معاف باشند ، بصورت خودکار مالیات آنها محاسبه نمی شوند .
در نسخه پایه فقط می توانید در انتهای فاکتور ، تخفیف ریالی و درصدی اعمال نمایید . با استفاده از این گزینه ، می توانید در هنگام ثبت ردیف های فاکتور ، تخفیف درصدی و ریالی را نیز لحاظ نمایید . همچنین استفاده از دو نوع تخفیف بصورت همزمان نیز در برنامه وجود دارد .
ثبت بازاریاب با درصد مشخص از فروش و ثبت فرمول بر اساس حجم فروش . استفاده از بازاریاب در فاکتور و همچنین در هر ردیف از فاکتور بصورت مجزا . گزارشات کامل هر بازاریاب اعم از فروش ها ، مرجوعی ها و تخفیف های اعمال شده در فاکتور
هر مشتری می تواند سقف اعتبار ریالی و اعتباری داشته باشد . مشتری می تواند دارای اعتبار بدهکاری به مبلغ مشخص و یا سقف بدهی بصورت چک داشته باشد . که چک شخصی و چک مشتری نیز بصورت مجزا قابل تعریف می باشد . در هنگام ثبت فاکتور و سند ، سیستم هشدار می دهد .
تعداد نامحدود انبار و انباردار تعریف کنید و برای هر انبار ، به تعداد نامحدود زیر انبار معرفی کنید . در هنگام ثبت فاکتور و حواله ها ، می تواند از انبارها استفاده نمایید . موجودی ریالی و تعدادی هر انبار کاملا مجزا می باشد .
با استفاده از این گزینه ، می تواند کالا را از یک انبار به انبار دیگر انتقال دهید .
در نسخه پایه ، کدینگ اتومات بصورت پیشفرض در نرم افزار تعبیه شده است و کاربر نیازی به ثبت آن ندارد . با استفاده از این گزینه ، کاربر می تواند کدینگ شخصی خود را ثبت کند ، و از کدینگ شخصی خود را به تمامی قسمت های اتوماتیک نرم افزار اعمال کند . هر فرم ک ثبت اتوماتیک داشته باشد ، از کدینگ دستی خود حسابداری تبعیت می کند . این گزینه برای شرکت ها بسیار پرکاربرد بوده . همچنین امکان گزارش کامل و ریز از ترازهای آزمایشی ، دفاتر و دفتر روزنامه در این گزینه تهیه می شود .
ثبت اسناد بصورت کاملا دستی با استفاده از کدینگ حسابداری بصورت کل و معین و تفضیلی ، همچین استفاده از تفضیلی سطح N و تفضیلی شناور در هنگام ثبت سند . امکان طبقه بندی حساب ها در زمان ثبت سند